Kako (p)ostati fit mama – top 3 aktivnosti

0

Novo leto je za mnoge od nas čas novih odločitev, začetkov in obljub. Najpogosteje se odločamo, da bomo živeli bolj zdravo – se dobro prehranjevali in zraven tudi športali. To drugo je ob napornem urniku (novopečenih) mam včasih preprosto nemogoče. A kaj, ko nam je kar nekaj aktivnosti, ne glede na pomanjkanje časa, pravzaprav čisto na dosegu rok.

Preberite si naše top 3 sezname aktivnosti, za katere smo prepričane, da bodo z nekaj truda pripomogle k vaši boljši fizični pripravljenosti in predvem splošnem počutju.

1. Vozičkanje – 20 idej po poteh Ljubljane in širše okolice

Vozičkanje je zagotovo najpogostejša rekreacija novopečenih staršev. Naj bo to v mestnih središčih, parkih ali gozdnih sprehajalnih poteh. Pobrskajte po kar 20 predlogih TUKAJ.

Vozičkanje, top 3 aktivnosti za fit mame
Vozičkanje, top 3 aktivnosti za fit mame
2. Kolesarjenje z družino – po Sloveniji in Evropi

Družinsko kolesarjenje je ena boljših rekreacij za celo družino. Poleg skupnega aktivnega preživljanja časa pa je kolesarjenje tudi odlična popotnica za otrokov razvoj. Naslednjo kolesarsko pot najdete TUKAJ.

Kolesarjenje, top 3 aktivnosti za fit mame
Kolesarjenje, top 3 aktivnosti za fit mame
3. Športna vadba z otroki

Redna telesna aktivnost je poleg prehrane ena pomembnejših pogojev za zdrav vsakdan. To seveda velja tudi za mame, ki se po porodu rade odločijo, da nadaljujejo s telesno vadbo oz. se te znova lotijo. Pobrskajte po seznamu in se odločite za vadbo z otrokom TUKAJ.

Športna vadba z otroki, top 3 aktivnosti za fit mame
Športna vadba z otroki, top 3 aktivnosti za fit mame

Zgornji opisi in informacije so vtisi in dejstva, ki smo jih doživela s svojo družino. So tudi informacije, ki smo jih zbrale iz javno dostopnih spletnih strani. Za več informacij o aktivnostih nam lahko pišete na [email protected] ali v komentar.