Digital School vabi na popoldanske tečaje programiranja

0

Imate otroke stare med 8 in 16 let, ki si želijo zabave in programerskih znanj ? Digital School že 5. leto zapored izvaja tečaje programiranja za različne starostne skupine. Vsi naši tečaji so primerni za začetnike. Vodijo jih izkušeni in usposobljeni predavatelji, ki ustvarjajo sproščeno vzdušje. Vsi učitelji so certificirani Microsoft Innovative Educator. Znanje, zabava, nova prijateljstva – vse na enem mestu.

Učni načrti so prilagojeni glede na starost in si smiselno sledijo takole:

1. leto: Code, 8-10 let – Tečaj osnov programiranja, učenje programskih konceptov in logike z vizualnim programiranjem s pomočjo spletne platforme code.org

2. leto: Scratch, MIT APP Inventor, 10-13 let –  Tečaj programiranje 2D iger in mobilnih aplikacij, učenje programskih konceptov in logike s pomočjo razvojnega okolja Scratch in platforme za razvijanje mobilnih aplikacij Mobile App Inventor

3. leto: Html, CSS, JavaScript, od 12 let dalje –  Tečaj izdelave spletnih strani, učenje konceptov izdelave spletnih strani in spoznavanje jezikov Html, CSS, JavaScript

4. leto: Python, od 13 let dalje – Tečaj programiranja v Pythonu, učenje priljubljenega jezika Python, ki zmore vse od spletnega razvoja, razvoja iger, strojnega učenja do podatkovne znanosti.

KATERI TEČAJI SO NA VOLJO IN ZA KOGA?

Tečaji programiranja so namenjeni fantom in dekletom, starih od 8 do 16 let ali več. Vsi naši tečaji so primerni za začetnike.

TEČAJ OSNOV PROGRAMIRANJA                                                        

Tečaj je primeren za mlajše otroke 8-10 let, ki se prvič srečujejo s programiranjem. Poteka 1 x tedensko po 80 minut, čez šolsko leto – od oktobra do konca meseca maja.

Code je blokovni jezik za učenje osnov programiranja za otroke. Na tečaju otroci programirajo s pomočjo blokov, ki delujejo na principu ‘potegni in spusti’. To jim omogoča, da se posvetijo učenju samih konceptov, brez učenja kompleksne sintakse. Zaradi tega je Code najbolj priljubljena platforma za učenje programiranja. Na tečaju se učenci spoznavajo programske koncepte na enostaven, zabaven, intuitiven in otrokom prijazen način.

Podrobneje, lokacije, termini na Tečaj osnov programiranja.

TEČAJ PROGRAMIRANJA 2D IGER IN MOBILNIH APLIKACIJ            

          

Tečaj je primeren za začetnike starosti 10-13 let.  Poteka 1 x tedensko po 120 minut čez šolsko leto – od oktobra do konca meseca maja.

Tečaj je razdeljen v dva sklopa. Prvi sklop učenja programskih konceptov v Scratch. Tečajniki bodo ustvarjali interaktivne zgodbe, igre in animacije z uporabo Scratch vizualnega programskega jezika, ki temelji na blokih. Naučili se bodo, kako ustvariti lastne sprite, scene, zvoke itd. Naučili se bodo graditi različne težavnostne stopnje znotraj iger, lastne like, kako se klonira, dodajanje skritih črt, drsna ozadja in kako sprogramirati zahtevnejše 2D igre.

V drugem sklopu pa se učijo programskih konceptov s programiranjem mobilnih aplikacij in programov s pomočjo spletne aplikacije MIT APP Inventor, ki je program za programiranje mobilnih aplikacij v Android okolju. Izdelovali bodo interaktivne aplikacije z uporabo različnih senzorjev, kot so senzor časovnika, senzor pospeška, senzor bližine, senzor pedometra, senzor orientacije, senzor lokacije itd. Spoznali bodo tudi podatkovne baze in kako shraniti in pridobiti podatke iz svoje aplikacije. Ob koncu tečaja bodo tečajniki sposobni ustvariti svojo aplikacijo.

Podrobneje, lokacije, termini na Tečaj izdelave 2D iger in mobilnih aplikacij.

TEČAJ IZDELAVE SPLETNIH STRANI      

                                                                     

Tečaj je primeren za začetnike nad 12 let, ki se želijo naučiti, kako ustvariti spletne strani iz nič. Poteka 1 x tedensko po 120 minut čez šolsko leto – od oktobra do konca meseca maja.

Sodobni razvoj spletnih strani temelji na treh tehnologijah – HTML, CSS in JavaScript. HTML je temelj vseh spletnih strani in jim doda vsebino. CSS spletno stran vizualno izboljša, JavaScript pa ji doda funkcionalnost. Na tečaju bomo spoznali teorijo vseh treh tehnologij ter sprogramirali več lastnih spletnih strani, s pomočjo orodij, ki jih mora poznati vsak bodoči oblikovalec spletnih strani.

Podrobneje, lokacije, termini na Tečaj izdelave spletnih strani.

TEČAJ PROGRAMIRANJA V PYTHONU                                               

   

Tečaj je primeren za začetnike nad 13 let. Poteka 1 x tedensko po 120 minut čez šolsko leto – od oktobra do konca meseca maja.

Python je odličen programski jezik za učenje, zaradi enostavne sintakse in zmogljivosti pa je tudi eden izmed najbolj priljubljenih. Zmore vse: od spletnega razvoja, razvoja iger, strojnega učenja do podatkovne znanosti.

Udeleženci se bodo seznanil s sintakso, terminologijo, knjižnicami in osnovnimi programskimi koncepti jezika Python. Uporabljali bodo IDLE kot integrirano razvojno in učno okolje pri ustvarjanju različnih vrst iger in aplikacij. Skozi projekte se bodo udeleženci naučili, kako narediti risbe z uporabo knjižnice, brati in pisati datoteke, ustvariti algoritme za šifriranje in dešifriranje sporočil in programirati različne igre.

Podrobneje, lokacije, termini na Tečaj programiranja v Pythonu.

LOKACIJA IN INFORMATIVNA PRIJAVA

Na izbiro imate več lokacij in terminov, odvisno od izbranega tečaja.

  1. Ljubljana, Leskoškova4, Btc
  2. Ljubljana, Tehnološki park Brdo, stavba B
  3. Slovenj Gradec, fakulteta za tehnologijo polimerov
  4. Sežana, Ljudska univerza Sežana
  5. Nova Gorica, Medpodjetniški izobraževalni center
  6. Spletni tečaj

Informativna prijava na prijavi se.

Otrokom omogočamo, da svoj prosti čas usmerijo ne v igranje iger, temveč v njihovo izdelavo. Z razvijanjem in implementacijo iger ter spletnih strani v njih spodbudimo ustvarjalnost, hkrati pa urimo logično mišljenje, vztrajnost in inovativnost pri reševanju problemov.

Več informacij na spletni strani www.digitalschool.si in na kratki video predstavitvi.